Moravský Krumlov, kde se konaly závody Supermoto, okouzlil pilot Jiří Mičánek jr. novým designem helmy věnovaným právě historickému městu. A na trati se kromě Lamborghini Huracán ST EVO2 objevil i v unikátním Mercedesu AMG GT. Tým Mičánek Motorsport powered by Buggyra má za sebou tradiční letní exhibici.
„Moravský Krumlov a Supermoto znovu nezklamaly. Skvělá atmosféra, nadšení fanoušci, napínavé závody,“ pochvaluje si Jiří Mičánek jr., manažer týmu Mičánek Motorsport powered by Buggyra a závodník v jedné osobě. Na městský okruh tradičně se svým týmem dovezl dvojici „ostrých“ Lamborghini Huracán ST EVO2, se kterými startuje v seriálu Lamborghini Super Trofeo Europe. Fanouškům ale Jiří Mičánek nadělil i dvě překvapení. Tím prvním bylo neplánované škrtnutí křídlem Huracánu o balíky při exhibici, druhým pak výměna vozu na nedělní jízdu.
„V neděli nás spontánně napadlo, že si místo Lamborghini vezmu Mercedes AMG GT Black Series od SAMOHÝL MB,“ prozrazuje šéf týmu, kterého na trati doprovodil ve druhém Huracánu pilot Bronislav Formánek. I ten má k podniku osobní vztah – původně se totiž závody Supermoto jezdily v jeho rodných Hrušovanech nad Jevišovkou a Formánek dodnes podnik podporuje i materiálně.
Tradiční exhibici Lamborghini Huracán ale v očích domácích moravskokrumlovských fanoušků přebila jiná událost – přímo na akci Jiří Mičánek představil třetí letošní helmu. A tentokrát se inspiroval právě Moravským Krumlovem. „V designu, který tentokrát vytvořil Jakub Paleček z EXD Design, převažuje modrá a zelená, tedy barvy Moravského Krumlova. Zároveň tímto designem odkazujeme ke slavnému monopostu F1 Honda RA107 z roku 2007, který připomínal planetu Zemi,“ vysvětluje inspiraci k třetí letošní helmě Jiří Mičánek.
Že je ale přilba věnována právě Moravskému Krumlovu, jasně říká logo města na jejím temeni. „Chtěl jsem vzdát hold pořadatelům, kteří tuhle skvělou akci dělají, a zároveň městu, které je přijalo a každý rok vytvoří podmínky k tomu, aby se taková akce mohla konat. Je za tím neuvěřitelná práce, ale výsledkem je podnik, který připomíná časy motorsportu, kdy se závodilo v ulicích měst,“ uzavírá Jiří Mičánek.